پایونیر Pioneer AVH-X4750
نوشته شده توسط : اتو آلات

Pioneer AVH-X4750
پایونیر AVHX 4750 تصویری
برخی از امکانات و کارایی های دستگاه:
MirrorLink
با استفاده از کابل CD-MU200 اختیاری ، می توانید مستقیما به موسیقی ، نقشه ها و مخاطبین در دستگاه های مورد تایید میرورلینک منتخب از طریق USB از صفحه لمسی پخش خود دسترسی داشته باشید
کدک FLAC
گیرنده جدید AV از پایونیر تجربیات صوتی برتر درون خودرو را به طور شگفت انگیزی پشتیبانی میکند، با باز تولید واضح صدا از طریق فایل های FLAC (کدک صوتی با بی اتلاف آزاد) از 50 تا 60 درصد کوچکتر از فایل های WAV هستند و در عین حال یکپارچگی منابع صوتی اصلی را هم حفظ میکنند.  با داشتن خصوصیات فرکانس نمونه 48 کیلو هرتز و سر عت 24 بیت ، کیفیت صدای بدست آمده از پخش فایل FLAC حتی از پخش CD هم بالاتر میرود.
 
قطعات صوتی پیشرفته
خازن های صوتی جدید پایونیر برای گیرنده های جدید AV به طور واضح ویژگی های صوتی را مشخص و متمرکز کرده و نویز اضافی را حذف میکند تا به لذت پایدارتری در گوش دادن به موسیقی دست یابید.
 
بازیاب صدای پیشرفته
با این محصول میتوانید از فایل های فشرده صوتی MP3 و WMA و AAC موجود در CD ، USB ،  کارت حافظه و تلفن هوشمند و پخش کننده های رسانه پیشرفته پایونیر با بهبود داده های از دست رفته (به ویژه داده های فرکانس بالا) در فرایند تراکم و به هم فشردگی دیجیتالی ، عملکرد تولید مجدد صدا سود میرساند.
 
 
 
اکولایزر گرافیک 13 باندی
با این عملکرد لمس اسلاید پیشرفته منحصر به فرد می توانید به راحتی انگشت را برای تغییر منحنی اکولایزر و مشخصات صوتی روی صفحه بکشید تنظیم اکولایزر 13 باندی به شما امکان میدهد کیفیت صدارا دقیقا همانطور که دوست دارید تنظیم کنید.  تنظیم کراس اوور لمس اسلاید راه اندازی و تنظیم سیستم با کشیدن و ضربه زدن انگشت ، کار بسیار آسانی است.
 
اکولایزر خودکار
تولید موسیقی خوب در خودرو ممکن است مشکل باشد ، زیرا موقعیت بلنگو تحت تاثیر فضای داخلی و سایر شرایط میباشد.  این محدودیت ها موجب اختلالات حالت صدا و همینطور انعکاس صدای بلندگو در برابر شیشه و جذب توسط داشبورد و صندلی ها میباشد.  اکولایزر خودکار با استفاده از یک میکروفن ، ویژگی صدا را کنترل و تحویل نموده و سپس به طور خودکار تمام فرکانس های جلو و عقب بلندگو را تنظیم میکند و به شما امکان میدهد به یک صدای موسیقی یکنواخت و روان تر گوش کنید.
 
تنظیم زمان خدکار
تنظیم زمان به طور خودکار تاخیر هر بلنگو تا موقعیت راننده را براورد کردهو زمان بندی خروجی صدای بلنگو را تنظیم میکند به گونه ای که صدای همه ی بلنگو ها ، به طور همزمان به گوش راننده میرسد.

جهت خرید این محصول میتوانید به اتو آلات مراجعه نمایید.

اتوآلات OTOALAT





:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 دی 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: